lunes, 19 de mayo de 2014

ROMA.








Fa 3 anys viatge a Roma al mes de novembre vam ser 3 dies, recordo que la nit abans no vaig poder dormir tot intranquil i emocionat però el que l'endemà estava a punt de viure, tantes vegades allò que vi en les pel·lícules de l'imperi Roma del seu poder sobrebretot del gran coliseu imponent aquelles baralles de gladiadors, un no pot evitar que li venja ala ment la pel·lícula el gladiador de Russel crowe. La nit es fa ser molt llarga. Cuando va sonar el despertador sense amb prou feines m´ adormit em vaig aixecar i tènia tanta energia  com si obesa adormit 12 hores seguides.. vaig  anar a Roma amb el meu pare. Vam agafar el aviò cap a roma 1 hr i mitjana de duració del viatge se m´va fer curt. Una vegada en l'aeroport de Roma agafamos un Tren cap a la ciutat, vaig deixar les cuses a l'hotel i començamos  la nostra exploració per la ciutat el primer que em vaig donar és que els carrers eren molts obscures i velles i que la ciutat estava plena de fonts, edificis antics, estàtues, tot amb un ambient antic. A Roma recordo que ho prime que vaig veure va ser el coliseu ens costo trobar-ho però preguntant s'arriba a Roma .. A no si ja estabamos  allí lol , també vaig veure el fòrum romà, el circ, la fontana de Travi, el vatica, etc...



Imatge de Roma ala Antiguitat







COLISEU









És un gran amfiteatre de l'època de l'Imperi romà, construït al segle I en el centre de la ciutat de Roma. Originalment era denominat Amfiteatre Flavio, en honor a la Dinastia Flavià d'emperadors que ho va construir, i va passar a ser anomenat Colosseum per una gran estàtua situada al costat d'ell, el Colós de Neró.Em quedi meravellau amb el coliseu és uns dels monuments més famosos del planeta per la seva historia i el que va significar, tristament hi van morir moltes persones com a animals, però és un lloc de visita obligada si vas a roma.




EL VATICÀ.




El Vaticà per als creient i per als que no ho som. És un lloc magnifico amb la gran Basilica de san pietro i la seva majestuosa plaça la veritat m'agrado molt visitar el vaticà la catedral per dins és molt bonica, endins vaig veure els tresors de la cristiandat i tambe puje a la torre i des d'on es veu tota la ciutat de roma. Lloc on s'aprèn una mica d'història i quedes encantat ala vesteixi i ales sencaciones que produeix.


Espero que ús allà agradat el meu viatge. Era una petita experiència que vulgui compartir amb vostès a continuació els deixo un vídeo, enjoy!!







No hay comentarios:

Publicar un comentario